Częste pytania/FAQ

Poniżej znajdziesz odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania. Pozostałe informacje zostaną udzielone po skontaktowaniu się z Kancelarią.

Jakie są możliwe formy współpracy z Kancelarią?

Istnieje możliwość nawiązania stałej współpracy polegającej na świadczeniu przez Kancelarię kompleksowej obsługi prawnej i prawno-podatkowej, jak również realizowania na rzecz Klienta pojedynczych zleceń.

Przy nawiązaniu stałej współpracy, Klienci mają zapewnioną stałą opiekę prawną we wszystkich dziedzinach prawa, które są istotne dla Przedsiębiorców.

Ile kosztują usługi naszej Kancelarii?

Nasze wynagrodzenie jest ustalane indywidulanie z Klientem. Jego wysokość zależy od formy współpracy, rodzaju i skomplikowania sprawy, dziedziny prawa oraz nakładu pracy.

Koszt jednorazowej porady prawnej podawany jest w trakcie jej rezerwacji.

Jak umówić się na spotkanie?

Na spotkanie możemy umówić się mailowo, telefonicznie lub za pośrednictwem formularza kontaktowego.

Czy istnieje możliwość spotkania online?

Poza tradycyjną formą spotkań, istnieje możliwość odbywania spotkań oraz udzielania porad prawnych w formie video-rozmowy (online).

Jak przygotować się do spotkania?

Prosimy przygotować wszystkie dokumenty mające istotne znaczenie w sprawie np. umowy, wezwania, wyroki, korespondencję w sprawie. Jeżeli spotkanie odbywa się online, istnieje możliwość przesłania skanów tych dokumentów mailem na adres: sekretariat@kancelariasura.pl.

Jaki jest obszar działania Kancelarii?

Kancelaria działa na terenie całej Polski, w tym m. in. prowadzi sprawy zlecone przez podmioty zagraniczne.

 

Czy prawnicy Kancelarii są zobowiązani do zachowania tajemnicy?

Dochowanie tajemnicy zawodowej jest prawem i obowiązkiem radcy prawnego. Stanowi podstawę zaufania klienta i jest gwarancją praw i wolności (art. 9 Kodeksu Etyki Radcy Prawnego).

Również aplikanci oraz inne osoby współpracujące z Kancelarią zobowiązani się do zachowania poufności.